Trots op uw KOMO-certificaat? Laat het zien… 4 tips & tricks!
Als KOMO-certificaathouder staat u vooraan in de markt. U bent bijzonder, want u levert objectief bewezen kwaliteit. Dat mag iedereen zien! Met deze tips & tricks overtuigt u afnemers nog sneller van de meerwaarde van uw KOMO-certificaten. En dus van de meerwaarde van úw producten of diensten.
Uw meerwaarde zichtbaar maken
1. Plaats het KOMO-keurmerk op uw website. U kunt het voorzien van een link naar www.komo.nl/komo-keurmerk/, die alle voordelen van gecertificeerde kwaliteit overtuigend positioneert. Dat pleit voor u.
2. Plaats het KOMO-filmpje op uw website en gebruik het op sociale media. Ons filmpje informeert uw klanten snel, kort en bondig – in begrijpelijke taal.
3. Voorzie uw aanbiedingen/offertes van het KOMO-keurmerk, waarbij u vermeldt welke producten en/of processen die u aanbiedt KOMO-gecertificeerd zijn;
4. Communiceer de meerwaarde van uw KOMO-certificaat of –certificaten via uw (e-mail) nieuwsbrieven. Daarvoor kunt u bijvoorbeeld onafhankelijk-en-objectief prima gebruiken.
Gebruik maken van uw kwaliteitsonderscheiding
Uw KOMO-certificaat is een kwaliteitsonderscheiding. Hoe meer certificaathouders (zoals u!) laten zien dat zij erover beschikken, des te groter is de kracht ervan. Sommige afnemers weten misschien niet dat u KOMO-gecertificeerd bent. Of ze weten niet precies wat dat betekent. In beide gevallen: een gemiste kans. Daarom doet u er goed aan uw objectief bewezen kwaliteit steeds te communiceren. Want samen met KOMO maakt u het verschil.
Gebruik van het KOMO-logo: de kleine lettertjes
Uitsluitend KOMO-certificaathouders en -licentienemers mogen het (wettelijk beschermde) KOMO®-logo voor communicatiedoeleinden gebruiken. Ook kunt u als certificaathouder gebruik maken van de QR-code die bij het betreffende certificaat op onze website staat vermeld. Attesthouders en houders van managementsysteem-certificaten mogen het KOMO-woordmerk gebruiken, maar niet het (wettelijk beschermde) KOMO®-logo. Vragen? Bel 085 – 486 24 20