Contact & service

KOMO helpt u graag om de beste bouwkwaliteit te realiseren. Heeft u een vraag, een opmerking of
wilt u meer weten over (aspecten van) KOMO of het KOMO-keurmerk? Vul dan hieronder het contactformulier in of bel ons.
Een product of bouwproces zoeken met KOMO-keurmerk? Gebruik de KOMO-keurmerkchecker op deze website.

Heeft u een klacht over een KOMO-gecertificeerde huisvuilzak? Uw klacht wordt uitsluitend via dit klachtenregistratieformulier in behandeling genomen.

Klachtenregistratie voor KOMO-huisvuilzakken

Waarmee kunnen wij u helpen?

  • Heeft u een vraag over KOMO en/of KOMO-certificatie, vul dan het onderstaande formulier in.
  • Heeft u een klacht over KOMO-certificatie, vul dan het contactformulier hieronder in en kies voor ‘Klacht’.
  • Heeft u een klacht over de kwaliteit van KOMO-huisvuilzakken of KOMO-trekbandzakken (bijvoorbeeld in het geval van een productiefout of bij het ontbreken van sluitstrips)? Dan kunt u uw klacht melden bij de producent van de KOMO-huisvuilzakken via dit klachtenregistratieformulier. (Zie ook hierboven.) Uw klacht wordt uitsluitend via dit klachtenregistratieformulier in behandeling genomen.

Contactformulier

    Menu sluiten
    KOMO