U heeft een vraag of een klacht

Heeft u als opdrachtgever, afnemer of gebruiker een vraag of een klacht over een KOMO-gecertificeerd product of proces?

Neem dan direct contact op met de certificerende instelling die het KOMO certificaat heeft afgegeven.

Vraag een producent, leverancier of bedrijf altijd naar zijn KOMO certificaat. Op het certificaat staan de naam en de verdere gegevens van de certificerende instelling vermeld. Bij producten staat op het product of op de verpakking het KOMO-logo en het certificaatnummer en/of de QR-code die verwijst naar de gegevens van het certificaat op onze website. Via de certificaten database kunt u deze informatie eveneens vinden m.b.v. het certificaatnummer of de bedrijfsnaam.

Kan de certificerende instelling u niet verder helpen? Neem dan contact op met Stichting KOMO: info@komo.nl.

Klachten over huisvuil- en trekbandzakken

Heeft u een vraag of een klacht over de kwaliteit van KOMO-huisvuilzakken en trekbandzakken (bijvoorbeeld in het geval van een productiefout of bij het ontbreken van sluitstrips)? Dan helpt KOMO u graag verder. U kunt uw vraag of klacht melden op www.klachtenadreskomoafvalzakken.nl

  • de aard van de vraag of klacht;
  • het certificaatnummer (te vinden op de zak en de verpakking);
  • de productiecode (te vinden op de zak);
  • uw naam en adresgegevens.

Stichting KOMO informeert vervolgens de certificerende instellingdie de producent van de zakken heeft gecertificeerd. Deze zal vervolgens uw klacht in behandeling nemen.

Menu sluiten
Komo