Hoe krijg ik toegang tot ‘Mijn KOMO’?

Personen die toegang hebben gekregen tot ‘Mijn KOMO’ kunnen rechtsboven op de publieke KOMO-website klikken op de blauwe knop ‘mijn KOMO’. Daarna verschijnt een scherm waar de gebruikersnaam en het wachtwoord kunnen worden ingevuld. Als deze zijn geregistreerd wordt ‘Mijn KOMO’ geopend.

Aanmelden voor Mijn KOMO

Als u nog niet geregistreerd bent, kunt na het klikken op de knop ‘mijn KOMO’ de link ‘Login aanvragen’ gebruiken. Er verschijnt dan een scherm waar u verschillende gegevens invult. De gegevens van de directievertegenwoordiger, kwaliteitsmanager of PR/marketing vertegenwoordiger moet ten minste van 1 persoon de gegevens worden ingevuld. Ook het nummer van een geldig certificaat of attest van uw bedrijf moet worden ingevuld. Daarna klikt u rechts onderaan op de oranje knop ‘aanmelden’.Binnen enkele dagen controleert KOMO of uw bedrijf beschikt over een geldig KOMO-certificaat of -attest en of de ingevulde bedrijfsgegevens en uw e-mailadres overeenkomen met de bij KOMO geregistreerde gegevens.Na de controle ontvangt u per e-mail een link voor het aanmaken van uw wachtwoord. Als de gegevens niet correct zijn, laat KOMO weten waarom u geen toegang krijgt. De link is slechts een beperkte tijd geldig. Nadat u het wachtwoord hebt aangemaakt, hebt utoegang tot ‘Mijn KOMO’.

Indien uw aanmelding niet werkt

Bent u geregistreerd maar krijgt u geen toegang of indien de ontvangen link niet functioneert, dan kunt u na het klikken op ‘Mijn KOMO’ klikken op de link ‘Wachtwoord vergeten?’. U ontvangt dan per e-mail een link om een (nieuw) wachtwoord aan te maken.

Terug naar veelgestelde vragen
Menu sluiten
KOMO