Ik heb een vraag of een klacht over KOMO-certificatie, waar kan ik terecht?

Heeft u als opdrachtgever, afnemer of gebruiker een klacht over een KOMO-gecertificeerd product, bouwproces, dienst of managementsysteem? Neem dan contact op met de certificatie-instelling die het betreffende KOMO-certificaat heeft afgegeven. Voor vragen of indien de certificatie-instelling u niet verder kan helpen kunt u contact opnemen met KOMO via e-mail info@komo.nl of telefonisch via 085-486 24 20.

Tip

Vraag een producent, leverancier of bedrijf altijd naar zijn KOMO-certificaat. Op het certificaat staan ook de gegevens van de certificerende instelling vermeld. In het geval van producten staat op het product zelf of op de verpakking het KOMO-logo en het certificaatnummer dat verwijst naar de gegevens van het certificaat op onze website.Via het hoofdmenu ‘Zoek Alles met het KOMO-keurmerk’ kunt u deze informatie over het certificaat vinden met behulp van het certificaatnummer of de bedrijfsnaam en wie de certificerende instelling is.

Terug naar veelgestelde vragen
Menu sluiten
KOMO