KOMO gaat ‘viral’ met nieuwe filmpjes rond bouwkwaliteit. Doet u mee?
13-07-2018KOMO presenteert drie nieuwe filmpjes, waarin de essenties van geborgde en dus bewezen bouwkwaliteit op een toegankelijke manier aan bod komen. Het eerste filmpje is inmiddels online en draait om de betekenis van het KOMO-keurmerk: kwaliteit zoals beloofd voor de bouw en de infrasector. En waarom je daarop als afnemer/bouwconsument altijd kunt vertrouwen.
Promoot uw KOMO-certificaat of –certificaten!
Bent u KOMO-certificaathouder? Dan nodigen wij u uit om het filmpje bij uw klanten en relaties onder de aandacht te brengen. Dat kan door het te ‘embedden’ op uw website, of het te delen via social media – bijvoorbeeld LinkedIn en Facebook. En er een berichtje aan te wijden in uw e-mail nieuwsbrief.
Waarom? Op een begrijpelijke manier komt de meerwaarde van úw producten en/of bouwprocessen als certificaathouder in minder dan 1,5 minuut heel overtuigend onder de aandacht van uw doelgroep. En benadrukt u uw positie als vooraanstaande leverancier, die kan leveren onder KOMO-certificaat.
Bouwkwaliteit nader in beeld
In een later stadium volgen nog twee filmpjes. De eerste daarvan gaat over KiK, hét kwaliteitsborgingsinstrument in het kader van de aanstaande, nieuwe bouwwetgeving (Wkb: Wetsvoorstel kwaliteitsborging voor het bouwen; momenteel in behandeling bij de Eerste Kamer). KiK is een ontwikkeling van KOMO, onder andere ondersteund door 28 (branche)organisaties in en rond de bouw en infra. Het andere filmpje zal gaan over gecertificeerd worden voor KOMO en de specifieke kenmerken en voordelen die dat met zich meebrengt. Zo wordt de filmische KOMO trilogie gecompleteerd en is het begrip bouwkwaliteit goed in beeld.